6.05.2013 г.

Марио и Мария отговарят на вашите въпроси


Мария, къде държиш статуетката си от наградите "Гойас"? А Марио, ти къде държиш наградата си от фестивала в Малага? 
Мария: В стаята на родителите ми.
Марио: Във всекидневната в дома на родителите ми. 

Имате ли мото?
Мария: Моето е "ние сме това, което мислим"
Марио: А моето е "Осмели се да разбереш" 

Защо толкова се забави премиерата на "Мулето"? Какво е да работиш с Сегун де ла Роса? Благодаря и много успехи.
Марио и Мария: Имаше проблеми между продуцентите. 
Мария: Сегун де ла Роса е страхотен. Най-добрия актьор,с който може да работиш. 
Марио: Освен това е един много голям човек и актьор, от които с Мария научихме много, и когато сме с него продължаваме да научаваме нови неща постоянно. 

Здравейте! Трудно ли беше да пресъздадете тези персонажи?
Мария: За мен беше много трудно, защото моята героиня няма нищо общо с мен. Героинята ми много обича да преиграва, за мен това беше едно много трудно пътуване. 
Марио: За мен беше много интересно и мисля, че се справих много добре с ролята си. Имах зад гърба си невероятни хора, които за щастие все още са до мен. 

Въпрос към Марио: Мина година от както представи 3ти сезон на "Корабът" на Фестивала във Виктория. Искаме да се върнеш, но въпроса ми е, как ти се стори града, докато беше тук?
Марио: Хората ме приеха удивително добре и дано скоро пак да ви посетя, за някой нов проект и да се насладя на града отново. 

Какъв съвет ще дадете на момче, което иска да бъде актьор, но не знае как да сбъдне мечтата си? Какво трябва да направя? 
Марио и Мария: Един актьор трябва да е наясно и да е подготвен с всичко, което предстой и най-вече да е наясно, че не всичко зависи от него. Постоянно трябва да се учиш на нови неща. Но най-важното е да следваш мечтата си и да се бориш за нея докрай. 

Защо казвате, че хората трябва да видят този филм? Какво е това, което публиката трябва да види?
Марио и Мария: "Мулето" е една невероятна комедия, с която много ще се забавляваш и ще предизвика различни чувства в теб.

С какви чувства останахте след края на снимките? Марио имаше късмета да отиде на фестивала в Малага и да се срещне с час от екипа. 
Мария: Създадохме една много силна връзка с всички актьори. С повечето поддържаме и до днес приятелство. 

Вече знаем, че предизвикателството за Марио е било андалуския акцент, но Мария върху какво трябваше да работи повече? 
Мария: За мен също акцента беше една от най-трудните части, но като работих много върху целия персонаж, защото за мен беше доста труден.

Ще видим ли същата химия между вас, както в другите ви филми? 
Марио и Мария: Има химия, но няма да видите нищо общо с другите ни филми заедно, защото става дума за различни проекти и различни персонажи. 

Мария би ли ти харесало пак да си партнираш с Луис Тосар? 
Мария: Разбира се, би ми харесало защото той е един невероятен актьор на световно ниво. 

Какво искате да направите занапред? С какво ви оставиха тези два персонажа?
Марио: Аз останах с мулето и с всичките ми колеги, които и до днес са до мен винаги. 
Мария: Аз натрупах голям опит с ролята си на Кончи.

Преди "Мулето" бяхте ли чували един за друг? 
Марио: Аз бях гледал много филми с Мария. Тя беше в "Мулето" две години преди мен, и когато отидох на кастинга бях много нервен, защото Мария беше една актриса, на която аз се възхищавах. 
Мария: Аз не познавах Марио, нито имах някакви наблюдения върху професионалния му опит. 

Филмът излиза много късно, 2-3 години след края на снимките. Мислите ли, че това ще има позитивно или негативно въздействие? 
Марио и Мария: Надяваме се всичко да мине добре. Мислим, че ще се отрази позитивно, защото много хора очакваха филма през тези години. Ние сме много доволни, защото в крайна сметка работим, за да зарадваме публиката и единственото, което искаме е да се хареса филма на зрителите. 

Какъв персонаж още не сме имали шанса да играете, а бихте искали? 
 Марио: На мен ми се иска да играя много лош, ама наистина най-лошия персонаж. 
Мария: Аз искам да играя някоя много проблема жена, а може и някоя мъжка роля. 

Знаем, че за да се справи Марио с акцента си му е помогнал Мигел, но на теб Мария, кой ти помогна?
Мария: Помогна ми една актриса, която се казва Африка. Тя беше с мен по време на снимките и ми помогна много. 

Всички сцени ли са заснети в Кардоба?
Марио: Сцените са снимани в Хаен, Кардоба и Гранада. 

В какъв сериял бихте искали да участвате? 
Мария: "Истинска кръв" .
Марио: Ами на мен в много серияли, като Homeland, Sons of Anarchy, Game of Thrones, Breaking Bad.





Няма коментари:

Публикуване на коментар